Gündem

Venezuela’daki Cinsel İlişki Adası Duyanları Şaşkına Çeviriyor!

Venezuela’da bulunan cinsel ilişki adası her sene gerçekleşen partilerle adından söz ettiriyor. En son partiye katılan evli bir diş hekimi The Sun’a partiyi anlattı.

Cinsel ilişki adasına fazlaca bir ücret ödeyerek partiye katılan adının Ryan olduğu açıklanan diş hekimi, adada geçen 4 günlük tatilinin ilk gününü gazeteye anlattı. The Sun gazetesinin diş hekimine ilk sorusu ilişki adasında neler olduğuna dair.

4,600 Euro’ya sınırsız ve yasaksız 4 günlük tatil!

Venezuela’da bulunan Margarita adasında 4 günlük tatil yapan diş hekimi Ryan isimli adam, 4 günlük tatilinin ilk günlerini anlattı. Bu 4 günlük tatil için 4,600 euro ödeyen Ryan, geçen sene de tatil yaptığını söyledi. Sınırsız cinselliğin olduğu Margarita adasına her yıl binlerce insan giriyor.

İşte cinsel ilişki adası ve ilk gün diş hekimi Ryan’ın yaşadıkları…

14 Aralık Cuma

12.00 – LÜKS YATTA CİNSEL İLİŞKİ

“Cinsel ilişki adasına gitmek için öncelikle lüks bir yata bindiriliyorsunuz. Bu yatta sizleri kızlar bekliyor. Öncelikle yata binen herkesin üzerinde bir gerginlik oluyor. Hatta tir tir titreyen adamlara bile şahit oldum. Ben geçen sene de bu tatili yaptığım için tecrübeliyim. Bu sebeple yata biner binmez en güzel 2 kızı ben kaptım. Onlar da bana tatil boyunca eşlik edeceklerdi. Alkollü içecekler bardaktan boşalırcasına akıyor. Kızları yatın alt katında bulunan yatak odasına götürüyorum…”

14.20 – OTEL ODASINDA DİNLENME

“Saat 14.20’de adaya gelmiştik. Yattan inince herkese kalacağı odaların anahtarları verildi. Bende anahtar ve kızları alıp odaya gittim. Yatağıma geçtim, uyudum. Zira yatta geçen 2 saati aşkın sürede kızlar beni bir hayli yormuştu…”

17.30 – AKŞAM YEMEĞİ VE KUCAK DANSI

“Kızlar beni uyandırdı ve akşam yemeği saatinin geldiğini söylediler. Akşam yemeği için restorana indik hep birlikte. Birçok çeşitte etin bulunduğu bir büfe karşıladı bizi. Adaya gelen birinin doğum günüymüş. Oradaki kızlar mutlu yıllar şarkısı söyledi ve şarkı bittikten sonra adama kucak dansı yaptılar. E tabi hepimiz kıskana kıskana izledik…”

Venezuela'daki cinsel ilişki adası duyanları şaşkına çeviriyor!

21.00 – GRUP SEKS PARTİSİ

“Saat 21.00’de kaldığımız otelde bulunan gece kulübünü açtılar. Benim kızlarla sahnede canlı canlı eşcinsel ilişki şovunu izledik. İlerleyen saatlerde gece kulübündeki DJ, sahnede ilişkiye giren kızlara katılmak isteyen olup olmadığını sordu. Samuel ismindeki bir erkek sahneye ilk çıkandı… Sonrasında ben dahil herkes sahneye çıktık. Bugüne kadar gördüğüm en büyük cinsel ilişki partisi bu olmuştu. Kendimi o kadar kaybetmişim ki ertesi gün uyandığımda odamdaydım ve odama nasıl gittim hiç hatırlamıyorum…”

yym

Shall We? olmadan yapamaz O!