içinde

Sağlıklı Kilo Almak İçin Diyetisyen Tavsiyeleri

sağlıklı kilo almak

Sağlıklı kilo almak için diyetisyen tavsiyeleri.. Diyetisyen Büşra Güneş sağlıklı kilo almanız için size uygulayabileceğiniz kolay yöntemlerle bir yazı hazırladı. Hem sağlıklı, hem düzenli kilo almak istemez misiniz ? O zaman buyurun yazımıza..

Sağlıklı Kilo Almak İçin Diyetisyen Tavsiyeleri

Kilo almanın vermekten daha zor olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Ama Büşra Güneş’e göre istikrarlı bir şekilde bu tavsiyelere uymak sizlerin sağlıklı bir şekilde kilo almanıza yardımcı olacak. Herkese uygun sağlıklı bu yöntemler sizleri hiç ama hiç zorlayamayacak..

 Kuru Meyveler

Cebinizde, ofisinizde, evinizde kısacası elinizin altında her zaman bulundurun. Hem kalori içeriği hem de vitamin, mineral içeriği bakımında sizi destekleyecektir.

 Sütlü tatlılar

Öğünlerinizden sonra veye ara öğünlerinizde sütlü tatlılara yer vermekten korkmayın. Kalsiyum, protein ve enerji desteği açısından sizi destekleyecektir.

Taze Sıkılmış Meyve Suları

Öğünlerinize rahatlıkla ekleyebilirsiniz. 1 su bardağı taze sıkılmış meyve suyu 3-5 porsiyon meyve içerdiği için hem enerji yönünden hemde bağışıklık sistemi yönünden sizi destekleyecektir.

Sigarayı Bırakın

Bu süreçte nikotinin metabolizma hızlandırıcı etkisinden ve sigaranın iştah kapatıcı etkisinden kurtulmak işinize yarayacaktır.

 Sıvı tüketimi

2 litre su tüketimini geçmemeye çalışın. Fazla su tüketimi doygunluk hissini destekler bu yüzden kilo alma sürecinde su tüketimi sınırları belli olmalı ve zaman olarak da öğün önceleri ve öğün sırasında tercih edilmemelidir.

Ekstra Kalori

Yiyecek ve içececeklerinize bal, reçel, pekmez, marmelat ekleyerek kalori içeriğini artırabilirsiniz. Örneğin ev yapımı kekinize kuruyemişler, tahin pekmez VS ekleyerek de Besinlerin enerji içeriğini artırabilirsiniz.

Yağlar

Sağlıklı yağları tercih edin. Yemeklerinizde sıvı yağlar özellikle zeytinyağı tercih edin. Ayrıca Kuruyemişler de sağlıklı yağlat grubunda bulunur ve diyetinizi desteklemek için mükemmel tercihler olabilir.

Stres

Stresten uzak durmaya çalışın. Bunun için yemek yiyeceğiniz ortamları ferah, temiz ortamlar olarak tercih edebilirsiniz.

İçecekler

Yemeklerden önce veya yemek sırasında tüketmemeye özen gösterin. Mevcut mide hacminizin sıvıyla dolmasını engellemek için bu önemlidir.

 

Unutmayalım ki kilo almak kilo vermekten daha zor bir süreçtir. İstikrarlı bir şekilde tavsiyelere uymanız gerekir. Tavsiyeleri uyguladığınız halde sonuç alamadıysanız mutlaka kendinize bir doktor ve diyetisyen görüşmesi ayarlamanızı tavsiye ederim.
Sağlıklı günler…
Diyetisyen Büşra Güneş

Az Kalorili Ve Sağlıklı Mucize Besinler!

Yorumlar

Cevap bırakın
  1. 2 3 sene öncesine kadar yaşadığım bir sorundu.. kilo alamama.. yazıda ki bir çok şeyi bende yaptım vakti zamanında… şimdi de gitmiyor emeğinize sağlık yazı için :))

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Yükleniyor…

0

Yorumlar

0 yorum

yüzüklerin efendisi dizi tanıtımı

Yüzüklerin Efendisi Dizi Tanıtımı

evde kullanılmayan eşyalarla

Evde Kullanılmayan Eşyalarla Ne Yapılır