in

Özel Film Seçkisi Film Önerisi

Özel Film Seçkisi Film Önerisi
Özel Film Seçkisi Film Önerisi

MARSLI BAYKUŞ ÖNERİYOR
Özel Film Seçkisi Film Önerisi

Şu anda galaksinin öbür ucunda yaz tatilimi yaparken bile sizleri düşünüyorum bak, ne de güzel kalpli biriyim ben! Kendimi seviyorum ben, siz de sevin (beni) emi! Ben sizi çok düşünüyorum siz de beni düşünün emi. ( Yani o anlamda değil.) Ne izleyeceğim derdine son, sevimli baykuşunuz imdadınıza yetişti. Pek duyulmadık eserler var bu listede. Özel Film Seçkisi Film Önerisi sizlerle…

Özel Film Seçkisi Film Önerisi

VALİ

Listemize yerli bir filmle başlayacağım. Başrolde Erdal Beşikçioğlu var. Durun durun sakin duvarımın en güzel köşesinde Behzat Komiser posterim var. Amirimizin gönlümüzde yeri ayrı tabi. Ama ben size o henüz emniyet koridorlarında küfür etmeye başlamadığı yılları önereceğim. Evet o zamanlarda Köprü diye bir dizi vardı. Amirimi ta o zamanlarda severim hayal et. Erdal abimizin bir de tiyatro oyunu var ki sorma; kalbimde bir derin yara. Bir Delinin Hatıra Defteri’ni oynar ya Ankara perdelerini ne zaman aralasa biletler satışa çıkar çıkmaz biter. Ölmeden o oyuna gidemezsem, beni gömmeyin emi!

E tabi böyle kaliteli bir karakteri bu ülkede Erdal abimizden başka kim oynayabilir ki?

Neyse gene dağıttık ortalığı. Hem Köprü dizisi, hem şimdi anlatacağım film ‘Vali’ bir zamanların Süper Vali lakaplı efsane valisi Recep Yazıcıoğlu’nun hayatından esinlenilmiştir. E tabi böyle kaliteli bir karakteri bu ülkede Erdal abimizden başka kim oynayabilir ki? Recep Yazıcıoğlu; bak bu ismi arayın araştırın bu kadar övgüyü hakediyor mu bir görün. Filmin Başrolünde Erdal Beşikçioğlu var elbet. Diğer yardımcı karakterleri bile kaliteli isimlere emanet etmişler; Şebnem Dönmez, Uğur Polat, İsmail Hacıoğlu.

JUMPER

Sıradaki filmimiz henüz mutantları filan sadece çizgi roman severlerin tanıdığı zamanlardan kalma. Mutantların henüz sinema perdesine dokunmadığı zamanlarda hepsinden daha mutant bir karakterin hikayesi. Jumper 2008 yılında Steven Gould’un aynı adlı kitabından sinemaya uyarlanmıştır. Başrolde Hayden Christensen adlı ismini pek duymadığınız bir oyuncu var. Lakin o film bu dönemde sinemada olsaydı alıp başını gitmişti… Film oradan oraya atlayan, yani bir nevi ışınlanan bir adamın hikayesi. Daha önce gördüğü yada fotosunu gördüğü her yere gidebilen bir adam. Durun bak burada heyecanlanacaksınız. Yan rolde Samuel L Jackson abimiz var ve Atlayıcı’ları birer ucube olarak görüyor ve hayatını onları avlamaya adamış… Şimdi ilginizi çekti değil mi? Eee Samuel abimizin adı geçti.

R.I.P.D

Şimdi size bol komikli canavarlı ailecek izlenecek türden bir film söyleyeceğim. R.I.P.D yani Ölümsüz Polisler. Siz de benim gibi Galaksinin Koruyucuları, Siyah Giyen Adamlar tarzı bilim kurgu, fantastik gibi türlerin suyunu çıkaran filmlerden hoşlanıyorsanız tam da o ayarda bir film geliyor açın gözlerinizi. Başrolde kim olsa beğenirsiniz hah evet işte o, tam da bu tarz filmlerin kahramanı… Evet son zamanlarda Deadpool ile gönlümüzde taht değil imparatorluk kuran Ryan Reynolds o. Sonra Jeff Bridges abimiz var onun öldükten sonraki ortağı. Ölmeden önceki ortağı Kevin Bacon mesela azılı düşmanı oluveriyor Ryan abimiz ölünce. Hatta terbiyesiz karısına bile göz dikiyor… Öyle işte fazla spoilerı sevmem fragmanı izleyince anlatamak isteğimi anlayacak tez elden filmi izleyeceksiniz.

DOGMA

Bu yazının size pek duymadığınız filmleri vaat edeceğini söylemiştim. Filmden önce bir hikaye anlatacağım size kısaca. Bir gün editörümle muhabbet etmiş ve ayrılmışız. Bir kaç kişilik bir Whatsapp grubumuz var. Bir kaç gün sonra gruptan yazıyorum.
“Özge önerdiğin filmi izledim harika, çok teşekkürler.”
“Ne filmi, sana ne önerdim ben?”
“Dogma”
“O ne ben sana öyle bir şey önermedim.”
“Ya kim önerdi?” ve böylece bir kaç hafta bu olayın şamatası döndü, rezil filan oldum. Neyse ki sonra Özge’de filmi izledi, şahane buldu da biraz toparladım. Ne de güzel kendimi rezil ediyorum değil mi? Boş verin siz filmi izleyin.

Hani bana da muhtemelen bir melek önerdi bu filmi…

1999 yapımı film. Öyle afili görsel efektler beklemeyin filmden. Cennetten Cehenneme iki melek sürgün ediliyor sonra bunlar dünyaya geliyor. Azrail’le çalışmaya başlıyorlar filan. Tekrar cennete girmek için binbir taklalar atıyorlar… Filmin sonunda Tanrı da kadın çıkıyor ya, yandık biz erkekler. Oyuncu kadrosu efsane yalnız. Kevin Smith, Ben Affleck, Matt Damon, Alan Rickman, Salma Hayek daha niceleri… İzleyin kesinlikle harika. Hani bana da muhtemelen bir melek önerdi bu filmi…

TAU

Ve gelelim listenin son önerisine, son ve yapım yılı olarak en yenisi. Tau Haziran 2018 çıkışlı film. Şimdi bi tane yapay zeka var, sahibinin sözünden çıkmıyor filan… Sonra bir tane de bilim adamı var, adam harbi bilim adamı… Ama işte insanlar üzerine deneyler filan yapıyor. Kadının biri bu yapay zekanın aklına giriyor, ortalık toz duman… Anlatmıyorum, fragman orada görüyorsunuz… 😀 Oyuncular: Maika Monroe, Ed Skrein, Gary Oldman…

Marslı Baykuş’un Özel Film Seçkisi Film Önerisi yazısını beğendiyseniz 
Baskın Karabasan Film Önerisi de
ilginizi çekebilir.

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0

Yorumlar

0 yorum

Written by mbncn

Dolandırıcılardan Akıllara Zarar Yeni Bir Yöntem Daha!

ekaterina lisina

Ekaterina Lisina Bacak Boyuyla Rekorlar Kitabına Girdi