in ,

Libidoyu Arttıran Besinler

Libidoyu arttıran besinler

Sevgi ve saygı çerçevesinde yaşadığımız güzel ve mutlu bir birlikteliğin olmazsa olması sağlıklı ve düzenli bir cinsel yaşam. Ancak zaman zaman hayat telaşı içinde oradan oraya koştururken vücudumuz enerji kaybedebiliyor ve cinsel hayatımız sekteye uğrayabiliyor. Vitamin ve mineral eksikliklerine bir de stres eklenince cinsel yaşamımızda sorunlar kaçınılmaz oluyor. Bu sıkıntıları yaşamamak adına bazı gıdaları daha sık tüketebiliriz. Yapılan araştırmalar doğrultusunda sizler için bir yazı hazırladım. Gelin hep birlikte libidoyu arttıran besinler nelermiş bir göz atalım. Hepsi de gerçekten bir çok açıdan faydalı , denemekten zarar gelmez.

Libido nedir?

Kısaca libido; insanın yaşama gücünün, davranışlarının temelini oluşturan cinsel içgüdü olarak tanımlanıyor. Libido; düşük olursa cinsel isteksizlik yaşanıyor, ilişkide soğuma söz konusu oluyor. Dönemsel olarak hepimizin yaşadığı bu libidonun yükselme ve alçalma durumları tamamen yaşadığımız hayatın içindeki strese, uykusuzluğa, ruhsal ve fiziksel sorunlara dayalı. Bu nedenle beslenme alışkanlıklarımıza, uyku düzenimize, ruhsal ve fiziksel sağlığımıza dikkat etmeliyiz.

İŞTE LİBİDOYU ARTTIRAN BESİNLER 

1) İNCİR 

İncir bol şeker içerdiğinden ihtiyacınız olan enerjiyi size verir. Kan damarlarının rahatlamasına yardımcı olduğu gibi aynı zamanda libidoyu uyarır ve cinsel hormonların üremesine katkı sağlar.

2) SOMON 

Somon balığı Omega 3 açısından son derece zengindir. Kan dolaşımının hızlanmasına yardımcı olur, zihninizi rahatlatır ve duyularınızı uyandırır.

3) AVOKADO

Enerji verme konusunda yüksek folik asit içerdiği için Avokadonun üzerine yok denebilir. Erkeklerin hormon üretimini arttıran B6 vitaminini içerir ve kadınların tiroid bezinin düzenlenmesine yardımcı olan potasyuma sahiptir. Kadınların ve erkeklerin ruh hallerini hale yola koymada en büyük yardımcıdır.

4) BİBER 

Baharatlı ve acı içeren gıdalar kalp atışında hızlanmaya neden olur ve dolaşımda kolaylık sağlar. Vücudumuz mutluluk ve eğlence için endorfin hormonuna ihtiyaç duyar. Chili biberi bu hormonların serbest kalmasını sağlar. İçiniz ısınsın istiyorsanız salsa sos veya Guacamole’ ye biber ekleyebilirsiniz.

5) TATLI PATATES

Tatlı patatesle yapılan yemek tariflerine bir göz atmalısınız. Romantik ve tutkulu bir akşam yemeği için biçilmiş kaftan olabilir.

6) ÇİKOLATA

Dünyaca bilinen bir gerçek var ki çikolata mutluluk, rahatlama hissi verir ve ayrıca libido için de faydalıdır. Çikolata feniletilamin ve serotonin salgılanmasına yardımcı olarak afrodizyak etkisi yaratır ve modunuzu yükseltir. Bir parça çikolatanın deva olmayacağı dert yok gibi.

7) ŞEFTALİ

Şeftali bol C vitamini içerir. Bilimsel olarak da kadınlarda libido artışı sağladığı da kanıtlanmıştır.

8) GOJİ MEYVESİ

Goji meyvesinin testesteron düzeyini erkeklerde ve kadınlarda arttırdığı biliniyor. Bu nedenle de güçlü bir cinsel uyarıcı olduğu konusunda birleşiliyor.

 

Aldığımız bu besinlerin yanında tabi ki mutlaka uykumuzun da düzenli olması gerekir. Olabildiğince stresten uzak durmak, bol bol yürüyüş yaparak temiz hava almak da cinsel yaşamımızın sağlıklı olabilmesi için gereklidir.

 

Nemfomani: Yani Hiperseksüalite Nedir?

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0

Yorumlar

0 yorum

Written by Mugetta

putin

Putin Abd’nin Çekilme Kararı Hakkında Konuştu

grup seks yaparken yakalandılar

Grup Seks Yaparken Yakalandılar. Kara Haberi Öğrendiler.