içinde

Güçlü Bir Dolaşım Sistemi İçin Bunlara Dikkat

güçlü bir dolaşım sistemi

Kardiyovasküler sisteminiz kalbinizi, arterlerinizi ve damarlarınızı içerir – kan pompalama ve besinlerinizi ve organlarınıza oksijen akmasını sağlayan her şey. İyi kardiyovasküler sağlıkta olmak kalp krizi ve inme gibi hastalıkların önlenmesine yardımcı olabilir, size daha fazla enerji verebilir ve daha aktif olmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca daha iyi görünecek ve hissedeceksiniz! Doğru yiyerek, egzersiz yaparak ve sağlıklı günlük alışkanlıklara sahip olarak kardiyovasküler sisteminizi geliştirin. Daha güçlü bir dolaşım sistemi için bu içerikte yazılanları uygulayabilirsiniz.

Güçlü Bir Dolaşım Sistemi İçin İyi Bir Egzersiz Planı

Bir egzersiz rejimine başlamadan önce doktorunuza danışın. Fiziksel aktivite seviyenizi her değiştirdiğinizde, önce doktorunuzla konuşun. Kan basıncınız, kolesterol, aldığınız ilaçlar veya aktivite seviyenizin güvenliğini etkileyebilecek diğer sağlık faktörleri gibi sizinle sağlık konularını tartışacaklardır. Bir egzersiz ve diyet planı yapmak için birlikte çalışabilirsiniz. Genel olarak, doktorunuz muhtemelen kalp-sağlıklı bir diyet izlemenizi ve haftada 4-5 kez 3- dakika kardiyovasküler egzersiz yapmanızı önerir.

Güçlü Bir Dolaşım Sistemi İçin Hedefleriniz Olsun

Hedefler belirlemek. Hedefler ilerlemenizi ölçmenize ve ulaşılabilir değişim için çalışmanıza yardımcı olur. “Günde beş porsiyon sebze yiyeceğim” veya “Bu hafta her gün 30 dakika bisikletimi süreceğim” gibi spesifik olun. Spesifik hedeflerin ölçülmesi belirsiz olanlardan daha kolaydır. [2] Kendinizi ezmekten kaçının – bu hafta etkinlik için bir hedef ve diyet için bir hedef belirleyin, ardından bu hedeflere ulaştığınızda ayarlayın. Hedeflerinizde pratik olun. Şu anda hiç egzersiz yapmıyorsanız, aniden spor salonuna haftada beş gün vurmayı beklemeyin. Küçük iyileştirmeler harika bir başlangıç. Tamamen pasif olmaktan haftada sadece bir saat fiziksel olarak aktif olmaya bile duymanızın faydaları vardır

Sağlıklı Kalp Günlüğü Tutun

Sağlıklı Kalp günlüğü tutun. Kardiyovasküler sisteminizin güçlendiğini gördükçe, ilerlemenizi takip edin. Bu son derece motive edicidir ve kısa sürede ne kadar değişebileceğine şaşıracaksınız. Bilgisayarınızda veya bir dizüstü bilgisayarda grafikler oluşturun veya sıradan bir “günlük” biçiminde yazın. Ayrıntıları izlemeye yardımcı olur: tam olarak hangi egzersizi yaptığınız ve ne kadar süreyle (örneğin “30 dakikada 1,5 mil koştu”), hangi yiyecekleri yediğiniz (etiketteki beslenme bilgilerini ekleyin) ve hangi porsiyonlarda ve diğer sağlık- hedefleriniz var. Belki de sigarayı bırakmaya çalışıyorsunuz – o gün kaç tane sigara içtiğinizi kaydedin. Haftalık olarak tartın ve kilonuzu yazın. Giysi bedeninizin küçülüp küçülmediğine dikkat edin.

Damar Sertliği Nedir?

Yorumlar

Cevap bırakın

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

    Yükleniyor…

    0

    Yorumlar

    0 yorum

    Sen çal kapımı

    Sen Çal Kapımı Dizisi İle İlgili Detaylar

    Kredi Notunu Yükseltmek İçin Ne Yapılır?